Posted in Без рубрики

Հուլիսի 10-12 աշխատանքային պլան

10-րդ դասարանի ծրագիր

Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր

Իրական թվեր

  1. Բնական,  ամբողջ և  ռացիոնալ թվեր
  2. Ռացիոնալ թվերի գրառումը տասնորդական կոտորակներով 
  3. Իրական  թվեր
  4. Թվաբանական  գործողություններ  իրական թվերով
  5. Իրական  թվի ո-րդ  աստիճանի  արմատ
  6. Իրական  թվի ռացիոնալ  ցուցիչով աստիճան
  7. Իրական  թվի իռացիոնալ  ցուցիչով աստիճան:

Եռանկյունաչափության տարրերը

  1. Ռադիան:  Դրականև  բացասական ուղղությամբ  պտույտներ
  2. Թվային  արգումենտի  եռանկյունաչափական  ֆունկցիաները
  3. Եռանկյունաչափական  ֆունկցիաներինշանները`  ըստքառորդների  
  4. Հիմնական  եռանկյունաչափական  նույնություններ
  5. Բերման  բանաձևեր
  6. Երկու  անկյունների  գումարի և տարբերության  եռանկյունաչափական ֆունկցիաների  բանաձևերը
  7. Կրկնակի  անկյան եռանկյունաչափական  ֆունկցիաների բանաձևերը
  8. Կես  անկյան  եռանկյունաչափական  ֆունկցիաների բանաձևերը
  9. Եռանկյունաչափական  ֆունկցիաների արտադրյալի  և գումարի բանաձևերը
  10. Եռանկյունաչափական  արտահայտությունների  նույնական ձևափոխություններ

Թվային ֆունկցիա

  1. Թվային  ֆունկցիա
  2. Ֆունկցիայի  գրաֆիկ
  3. Գործողություններ  ֆունկցիաների հետ
  4. Ֆունկցիայի  գրաֆիկի ձևափոխություններ
  5. Կոտորակագծային  ֆունկցիա
  6. Սահմանափակություն,  մեծագույն և փոքրագույն  արժեքներ
  7. Ֆունկցիայի  պարբերականությունը
  8. Զույգ  ևկենտ  ֆունկցիաներ
  9. Ֆունկցիաների  մոնոտոնության միջակայքերը  և էքստրեմումները
  10. Ֆունկցիայի  հետազոտման ուրվագիծը  ևգրաֆիկի կառուցումը
  11. Հակադարձ  ֆունկցիան և  նրա գրաֆիկը:

Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ և եռանկյունաչափական հավասարումներ

  1. Սինուս  և կոսինուս  ֆունկցիաների հատկություններն  ու գրաֆիկները 
  2. Տանգենս և կոտանգենս ֆունկցիաների  հատկություններն ու գրաֆիկները 
  3. Թվի  արկսինուսը և արկկոսինուսը  
  4. Թվի արկտանգենսը  և արկկոտանգենսը
  5. Պարզագույն  եռանկյունաչափական  հավասարումների լուծման  բանաձևերը

Author:

Ծնվել եմ Երևան քաղաքում։ 1982-1992թթ սովորել եմ Երևանի հ․ 99 միջնակարգ դպրոցում։ Ավարտել եմ ԵՊՀ Մաթեմատիկայի ֆակուլտետը 1997թ-ին՝ ստանալով մաթեմատիկոս-մանկավարժի որակավորում։ 1997-1999թթ զինվորական ծառայության ընթացքում դասավանդել եմ Մաթեմատիկա, Ասկերանի շրջանի Ջրաղացներ գյուղի դպրոցում։ 1999-2021թթ ծառայել եմ ՀՀ ոստիկանությունում որպես ավագ տեսուչ։ Այժմ դասավանդում եմ Մաթեմատիկա Երևանի հ․140 դպրոցում։ Սիրում եմ խաղալ ֆուտբոլ, ճամփորդել և դիտել ֆիլմեր։ Ամուսնացած եմ, ունեմ 3 երեխա։

Leave a comment